קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות64
מגזין

טאקו דגים בגריל

טאקו דגים בגריל
זה הוא יקר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם גרידת ליים, טורטיות תירס, מיץ ליים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. נסו טאקו דגים בגריל, טאקו דגים בגריל, ו טאקו דגים בגריל (מתכונים דומים).

מרכיבים

4(יכול להיות או להרחיק)אבקת צ'ילי, רצוי עשה עם ניו מקסיקו או צ'ילי אנצ' ו (ראה הערה)אבקת צ'ילי, רצוי עשה עם ניו מקסיקו או צ'ילי אנצ' ו (ראה הערה)12טורטיות תירס, מחומם (ראה עצה)טורטיות תירס, מחומם (ראה עצה)2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מהי-מהי או פסיפיק הליבוט( ראה הערה), 1/2-3/4 אינץ ' עבה, עור לחתוך 4 מנותמהי-מהי או פסיפיק הליבוט( ראה הערה), 1/2-3/4 אינץ ' עבה, עור לחתוך 4 מנות2(חוֹרֶף)1 תות, קלוף1 תות, קלוף11 קילו קישואים,2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז דל שומןמיונז דל שומן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה מופחתת שומןשמנת חמוצה מופחתת שומן2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)1(יכול להיות או להרחיק)פלפל טחון טריפלפל טחון טרי6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טחון טרי לפי הטעםפלפל טחון טרי לפי הטעם7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב אדום או ירוק קרוע דקכרוב אדום או ירוק קרוע דק0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Chehalem 3 ויניארד פינו גרי עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.