קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות22
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

טום קה גאי - מרק עוף תאילנדי במרק חלב קוקוס

טום קה גאי - מרק עוף תאילנדי במרק חלב קוקוס
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? מרק עוף תאילנדי - קא גאי במרק חלב קוקוס יכול להיות מתכון סופר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 29 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 293 קלוריות. זה מושלם עבור סתיו. אם יש לכם רוטב דגים אסייתי, ציר עוף, ממרח קארי תאילנדי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המיץ של סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מיץ חמוציות-מיץ תפוזים ברד כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. נסו מרק עוף בסגנון תאילנדי עם עשב לימון וחלב קוקוס [טום קה גיא], מרק עוף תאילנדי עם חלב קוקוס {&Flu Fighter Stock}, ו מרק דלעת תאילנדי עם חלב קוקוס (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר מלאי גדול או תנור הולנדי מעל חום בינוני גבוה להביא את ציר העוף לרתיחה. מנמיכים את החום לרתיחה ומוסיפים את lemongrass, עלי ליים קפיר, ג ' ינג 'ר, צ' ילי ושום. מבשלים במשך 10 דקות כדי לתת את התבלינים להחדיר את המרק.לחשוף ומערבבים בחלב קוקוס, רוטב דגים, סוכר, פטריות, מיץ ליים, חתיכות שעועית ארוכות, חתיכות עוף. מבשלים במשך 8 דקות לבשל את העוף דרך; העונה עם מלח ופלפל. מערבבים את הדבק קארי תאילנדי ומוסיפים בזיליקום עלי כוסברה אם משתמשים. מצקת את המרק לקערת מרק גדולה או קערות מנה בודדות.
מרכיבים שתצטרך
עלי ליים כפירעלי ליים כפיר
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
קונכיות קנלוניקונכיות קנלוני
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
משחת קארימשחת קארי
רוטב דגיםרוטב דגים
אליקסיר גאליקסיר ג
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
מצקתמצקת

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן אפשרויות נהדרות עבור תאילנדי. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Raats המקורי Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Raats מקורי Chenin Blanc
Raats מקורי Chenin Blanc
Chenin המקורי הוא בעל מבנה ללא שימוש בכל אלון על מנת לשמר את "המקורי" של היין, תוסס פרי fesh אופי. זה ארוז עם טעמים עסיסיים של אננס, תפוח טעים זהוב והדרים, עם רמזים של זנגביל, יערה ופריחה כתומה מינרליות יפה. זה בהיר, מציע טעים מן Chenin מאסטר Bruwer ראטס יריבים מיטב Loire עמק Chenin."באמת נקי לחתוך, עם אפרסק לבן, יערה ורשימות מינרליות כי לנהוג דרך ארוך, מוגדר היטב לסיים. יש גם חומציות פריך גדול קבור כאן."צופה ביין89 נקודות