קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

טונה חגיגית

טונה חגיגית
טונה חגיגית עשויה להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 42 גרם חלבון 37 גרם של שומן, וסך הכל 583 קלוריות. והוא יספק כ 1 מנות. אם יש לך מלח, מלפפון, פלפל צ'ילה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. עם כפית ציון של 87% המנה הזו מעולה. נסו עגבניות ממולאות טונה חגיגיות, לטבול חגיגי, ו חזיר חגיגי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל מרכיבי הסלסה בקערה בגודל בינוני. מקררים, מכוסים, עד 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
כדי להכין את הטונה, לשלב את שמן זית, מיץ לימון, ומלח ופלפל בקערה רדודה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים את סטייק הטונה, פונים למעיל, ונותנים לשבת במשך 15 דקות. הפעל אותם פעם אחת כפי שהם יושבים.
מרכיבים שתצטרך
סטייק טונהסטייק טונה
4
מחממים מחבת לא דביקה מעל חום בינוני. לצרוב את סטייקים טונה במשך 4 עד 5 דקות בצד הראשון, הוספת כל המרינדה הנותרים, או שמן נוסף, במידת הצורך, כדי למנוע דבק. סובב את הטונה, וצרוב אותו במשך 3 דקות בצד השני עבור בינוני נדיר (ראה הערה).
מרכיבים שתצטרך
סטייק טונהסטייק טונה
מרינדהמרינדה
טונהטונה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
באמצעות מרית, להעביר את סטייקים טונה לשמונה צלחות ארוחת ערב. כפית סלסה, עם המיצים שלה, על הטונה, ומקשטים עם כוסברה קצוצה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק טונהסטייק טונה
כוסברהכוסברה
סלסהסלסה
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
6
מגישים באופן מיידי.
7
מאמר var
8
Type_27_data = {};
9
מאמר
10
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות פלורה ספרינגס נאפה עמק מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
מתפוצץ עם דובדבן שחור גדול, גרגרי ערער וטעמי ליקריץ שחורים, מקל לתוך הערות של הל, קינמון, וקרם וניל עדין. יש מינרליות גרניט מסקרן ליין יחד עם פרופיל אלון קלוי, מתוק בגימור. זהו יין עצמאי נפלא, אבל ניתן לזווג עם מגוון רחב של מנות. זה אישיות חזקה לעשות את זה התאמה טובה כמעט לכל דבר קברנה יהיה לזווג עם, צלחת סטייק האהובה למשל, עדיין מבנה הטאנין של היין הוא רך מספיק כדי להתאים עם פרמזן חצילים או צלחת העוף האהובה עליך.