קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

טופו תאילנדי עם קישואים, פלפל אדום וסיד

טופו תאילנדי עם קישואים, פלפל אדום וסיד
המתכון תאילנדי טופו עם קישואים, פלפל אדום וסיד מוכן תוך כ 50 דקות, והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן, וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל אסייתי. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 4. מנה אחת מכילה עד 10 גרם חלבון 29 גרם של שומן, וסך הכל 337 קלוריות. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם פלפל, בזיליקום, רוטב סויה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: טופו תאילנדי עם קישואים, פלפל אדום, וסיד, טופו תאילנדי עם קישואים, פלפל אדום, וסיד, ו טופו תאילנדי פיקנטי עם פלפלים אדומים ובוטנים.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לתאילנדית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher) עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.