קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות14
מגזין

טימין למרק קציצות

טימין למרק קציצות
מרק טימין לקציצות יכול להיות בדיוק המתכון ללא מוצרי חלב שחיפשתם. מתכון זה מכיל 12 מנות עם 94 קלוריות, 4 גרם חלבון ו-2 גרם שומן כל אחת. תמורת 66 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 9% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. זה עובד היטב כמזנון מאוד ידידותי לתקציב. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש שמן זית, מלח, טימין ופירורי לחם. זה מושלם לסתיו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 48%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: טימין רוזמרין בריא בלסמי מתאבן קציצות, מרק אלבונדיגס (מרק קציצות מקסיקני) ומרק קציצות.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים ביצה, פירורי לחם, מחצית מהטימין והמלח. מפוררים בשר בקר מעל התערובת ומערבבים היטב. צור 1-in. כדורים. בתנור הולנדי או בקומקום למרק, קציצות חומות; מסננים ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
באותה מחבת מטגנים בצל, גזר ופטריות בשמן עד שהבצל מתרכך. מערבבים פנימה את תפוחי האדמה, המרק, העגבניות, הקציצות ושארית הטימין. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים 25-30 דקות או עד שתפוחי האדמה רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Barefoot Bubbly Extra Dry. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-15 דולר.
Bubbly יחף במיוחד יבש
Bubbly יחף במיוחד יבש
שמפניה Bubbly Extra Dry Barefoot מציעה ניחוחות של תפוח בשל בתוספת רמזים של הדרים. טעמים קלויים משלימים את הגימור הקרמי והמתמשך. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות צלזיוס), המבעבע הזה מאוזן בצורה מושלמת עם שכבות מרובות של פירות כדי לשמח את החך.