קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות43
מגזין

טקילה ברביקיו צלעות חילוף

טקילה ברביקיו צלעות חילוף
המתכון טקילה ברביקיו צלעות חילוף מוכן בסביבות 3 שעות ו -45 דקות והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. מנה אחת מכילה 1402 קלוריות, 120 גרם חלבון ו 73 גרם שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. אם יש לכם שום מגורען, קליפורניה / ניו מקסיקו צ'ילה, מלח ופלפל כשרים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד מולסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תערובת עוגיות מולסה כקינוח. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-6 היו אומרים שזה פגע במקום. נסו צלעות פיתוי מתוק: צלעות חילוף מזוגגות תמרינד, הצלעות החלופיות של אבא., ו צלעות חילוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 275 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
התחל על ידי זמירה הצלעות של כל עודף שומן או גידים.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
3
הסר את הממברנה הדקה מהצד האחורי של הצלעות ולהשליך. הפוך את לשפשף על ידי שילוב של כמון, שום, אבקת בצל, פפריקה, מלח, פלפל ואבקת אנצ 'ו צ' ילה יחד בקערת ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ 'ילי אנצ' ואבקת צ 'ילי אנצ' ו
אבקת בצלאבקת בצל
פפריקהפפריקה
שוםשום
פלפלפלפל
כמוןכמון
צלעותצלעות
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
4
הגדר כמה יריעות גדולות של רדיד (סט אחד עבור כל לוח).
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
5
מקום 1 מתלה על כל גיליון ולחלק את לשפשף יבש בין כל לוח. לשפשף את התערובת לתוך הצלעות משני הצדדים, ולאחר מכן לקפל את נייר כדי ליצור נרתיק אטום סביב כל מדף. בשלב זה לוודא את המדפים הם למטה בצד הבשר.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
צלעותצלעות
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
6
מניחים כל כיס על מגש צלייה ואופים בתנור במשך 2 שעות. לאחר 2 שעות, לפתוח את רדיד לקלף בחזרה כך הצלעות נחשפות. בזהירות להפוך את הבשר על כך בצד הבשר הוא על גבי, ולאחר מכן לבשל 1 1/2 יותר שעות עם רדיד פתוח. כאשר נעשה זאת, הצלעות יהיו רכות והבשר יהיה התכווץ בחזרה מן העצמות. לסיים תחת broiler להוסיף צבע יותר, 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
7
מגישים את הצלעות עם רוטב ברביקיו טקילה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
טקילהטקילה
צלעותצלעות
8
התחל על ידי הצבת צ ' ילה המיובשת בקערה עם 1/4 כוס מים חמים כדי rehydrate. בסיר בינוני, מוסיפים את רסק העגבניות, סוכר חום בהיר, טקילה, מיץ ליים, שום ודבשה. מערבבים היטב ומביאים לרתיחה עדינה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חום בהירסוכר חום בהיר
רסק עגבניותרסק עגבניות
פלפל צ ' ילי מיובשפלפל צ ' ילי מיובש
מיץ לייםמיץ ליים
מולסהמולסה
טקילהטקילה
שוםשום
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
9
מוסיפים את המים בצ ' ילה והשריית מים, מתבלים במלח ופלפל ומבשלים עד שהטעמים מתמזגים יחד, 2 עד 3 דקות. תהליך עם בלנדר עד חלקה לשרת עם הצלעות כמו רוטב טבילה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב טבילהרוטב טבילה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
מיםמים
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

מרכיבים

11 קילו קישואים,פובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעיםפובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים1קטןקליפורניה / ניו מקסיקו יבשה צ'ילהקליפורניה / ניו מקסיקו יבשה צ'ילה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום טרי טחוןשום טרי טחון2(חוֹרֶף)חמוצים כשריםחמוצים כשרים2(חוֹרֶף)כמון טחוןכמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה2(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 תות, קלוף1 תות, קלוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה2(חוֹרֶף)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)2(חוֹרֶף)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי4קילוגרםצלעות חזיר חילוף, בסגנון סנט לואיס-לחתוךצלעות חזיר חילוף, בסגנון סנט לואיס-לחתוך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטקילה לבנהטקילה לבנה170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה