קושימומחה
מוכן ב7 שעות, 20 דק.
מנות3
ציון בריאות78
מגזין

יום השנה החדשה צ'ילי

יום השנה החדשה צ'ילי
המתכון יום השנה החדשה צ'ילי יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 7 שעות ו-20 דקות. מתכון זה נטול גלוטן וחלב מגיש 3 . מנה אחת מכילה 614 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 29 גרם שומן. אם יש לך מלח, bratwursts, עגבניות משומר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זה מובא לך על ידי Food.com. נסו צ'ילי מנגל מעושן ראש השנה עם לחם תירס שטוח ופריך, התחל את היום שלך עם שייק בננה בריא, ו עוגיית מחבת פצפוצי שוקולד + יום ביריד מדינת מינסוטה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה זיווג עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Segura Viudas Reserva Hereda Cava Brut עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
Segura Viudas Reserva Here Cava Brut
Segura Viudas Reserva Here Cava Brut
סגורה ויודה רזרבה תורשה קאווה ברוט יש ניחוחות פתיחה מעושנים קלות עם נגיעות של ביסקוויט ורמזים של דבש ועלי כותרת של פרחים. החיך הוא מעולה, פירותי, ומלא טעם, ומספק תחושה מענגת של שפע. תערובת: 67% Macabeo, 33% Parellada