קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג המולד
מגזין

יומן ג'ינג'ר יול

יומן ג'ינג'ר יול
יומן ג'ינג'ר יול עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים לקינוח שלך. צופה בדמות שלך? למתכון צמחוני לקטו אובו זה יש 239 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 12. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. חג המולד יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. לכו לחנות ואספו סודה לשתייה, סוכר, קינמון טחון ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 20%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: יומן יול, יומן יול, ו יומן יול.

הוראות

1
מניחים חלבונים בקערה; תן לעמוד בטמפרטורת החדר 30 דקות. בינתיים, מחממים תנור ל 350 אום. שורה תחתונה של משומן 15 על 10 על 1 אינץ'. תבנית אפייה עם קלף או נייר שעווה. בקערה קטנה מקציפים קמח, תבלינים, סודה לשתייה ומלח.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חלבוניםחלבונים
תבליניםתבלינים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מקציףמקציף
קערהקערה
תנורתנור
2
בקערה גדולה מקציפים חלמונים במהירות גבוהה עד להסמכה, כ -3 דקות. מקציפים מולסה וחמאה מומסת.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
מולסהמולסה
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
בעזרת מכות נקיות מקציפים חלבונים על בינוני עד שנוצרות פסגות רכות. מוסיפים בהדרגה סוכר, 1 כף בכל פעם, ומקציפים גבוה לאחר כל תוספת עד להמסת הסוכר. המשך להכות עד שנוצרות פסגות מבריקות רכות. מקפלים לתערובת חלמון ביצה. מקפלים פנימה תערובת קמח.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
חלמון ביצהחלמון ביצה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
4
מעבירים למחבת מוכנה, מתפשטים באופן שווה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
אופים 9-12 דקות או עד העליון מעיינות בחזרה כאשר נגע קלות. מגניב 5 דקות. הפוך על מגבת מטבח מאובקת בסוכר קונדיטורים. קלף בעדינות נייר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
תנורתנור
6
מגלגלים עוגה בסגנון ג ' לי-רול מגבת, מתחילים בצד קצר. מצננים לחלוטין על רשת.
מרכיבים שתצטרך
ג'ליג'לי
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
7
בקערה גדולה ומצוננת, שלבו את חמשת מרכיבי המילוי הראשונים; מקציפים עד שנוצרות פסגות רכות. גלגלו עוגה; מורחים מחצית מהמילוי על העוגה עד 1/2 אינץ'. של קצוות.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
להתגלגל שוב, ללא מגבת.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
9
מניחים על מגש, עם התפר כלפי מטה.
10
מורחים את יתרת המילוי על העוגה. אם תרצה, מפזרים קינמון. מקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
מורחיםמורחים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

יול לוג עובד ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "