קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כלבי תירס

כלבי תירס
כלבים תירס עשויה להיות מה שחיפשתם. מתכון זה מכין 8 מנות עם 4533 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 490 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 116 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר יקר למדי. אם יש לכם חלב חמאה, סודה לשתיה, קמח תירס וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 62%. הציון הזה מוצק. נסו מיני כלבי תירס חלפיניו ועקיצות כלב תירס {ללא גלוטן}, גורי קלח תירס (כלבי תירס), ו כלבי תירס (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
ציוד מיוחד: 8 סטים מקלות אכילה, לא מופרד
ציוד שתשתמש בו
מקלות אכילהמקלות אכילה
3
יוצקים שמן לטיגון עמוק או לסיר כבד גדול ומחממים ל 375 מעלות פ.בקערת ערבוב בינונית, שלבו את קמח התירס, הקמח, המלח, אבקת האפייה, הסודה לשתיה ופלפל הקאיין. בקערה נפרדת שלבו את הג ' לפנו, התירס, הבצל וחלב החמאה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
סודה לשתייהסודה לשתייה
חלב-חמאהחלב-חמאה
קמח תירסקמח תירס
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
תירסתירס
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
טיגון עמוקטיגון עמוק
סירסיר
4
מוסיפים את החומרים היבשים למרכיבים הרטובים בבת אחת, ומערבבים רק מספיק פעמים כדי להפגיש את הבלילה; צריכים להיות גושים. הניחו את הבלילה בצד והניחו לנוח 10 דקות.
5
מפזרים את עמילן התירס לתבנית פאי יבשה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
ציוד שתשתמש בו
טופס פאיטופס פאי
6
מגלגלים כל נקניקייה בעמילן התירס ומקישים היטב כדי להסיר עודף.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
נקניקיותנקניקיות
גלולגלול
7
מעבירים מספיק בלילה כדי למלא כמעט כוס שתייה גדולה. ממלאים את הכוס לפי הצורך.
8
הניחו כל נקניקייה על מקלות אכילה, וטבלו במהירות פנימה והחוצה מהבלילה. מניחים מיד ובזהירות כל נקניקייה בשמן, ומבשלים עד שהציפוי חום זהוב, בערך 4 עד 5 דקות. עם מלקחיים, להסיר כדי קירור מתלה, ולאפשר לניקוז עבור 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניקיותנקניקיות
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
מקלות אכילהמקלות אכילה
מלקחייםמלקחיים

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

נקניקיות בתפריט? נסה להתאים עם יין ריזלינג, גוורצטרמינר ורוזילי. גוורטרצטרמינר יהיה נהדר עם הנקניקייה הבסיסית שלך בסגנון ניו יורק עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, ורד יבש כמעט תמיד עובד. אתה יכול לנסות אגמים עתיקים כוכב סגול ריזלינג. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -12 דולר לבקבוק.
כוכב סגול אגמים עתיקים ריזלינג
כוכב סגול אגמים עתיקים ריזלינג
ניחוחות של משמש ואפרסקים לבנים נושאים דרך החיך האמצעי המתוק עם טעמים של משמש מיובש, פירות אבן ודבש. מאוזן על הסיום עם חומציות טבעית.