קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות39
מגזין

כנפי באפלו

כנפי באפלו
כנפי באפלו יכולות להיות רק מתאבן אתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 2371 קלוריות, 119 גרם חלבון ו 190 גרם שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. 6 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. אם יש לכם קמח מתובל, אבקת שום, רוטב חריף לואיזיאנה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: כנפיים ודברים כנפי תאו שום, כנפי באפלו וטופו באפלו טבעוני, ו כנפי באפלו הטובות ביותר של BA.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות Foley Estate יקב Sta. ריטה הילס שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.