קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות2
ציון בריאות16
מגזין

כנפי עוף ויאטנמיות מוזהבות

כנפי עוף ויאטנמיות מוזהבות
המתכון וייטנאמי כנפי עוף זהב מוכן בערך 3 שעות ו-15 דקות והוא בהחלט גדול ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון וייטנאמי. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאבן זה יש 860 קלוריות, 60 גרם חלבון ו 60 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. זה מובא לך על ידי Food.com. אם יש לכם רוטב סויה, רוטב דגים, מיץ לימוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. וזה טוב. נסו כנפי עוף בסגנון וייטנאמי, כנפיים בסגנון וייטנאמי קרמל עוף, ו כנפי עוף צלויות וייטנאמיות-Canh Ga Nuong (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו