קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות25
ציון בריאות1
מגזין

כנפי עוף רוסיות כחולות

כנפי עוף רוסיות כחולות
כנפי עוף רוסיות כחולות הן ללא גלוטן וללא לקטוז מתאבנים. והוא יספק כ 25 מנות. מנה אחת מכילה 163 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח המזרח אירופי. גשו לסופר וקנו כנפי עוף, אבקת שום, שמן, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. מתכונים דומים: כנפי עוף עם מטבל גבינה כחול, כנפי עוף באפלו W / מטבל גבינה כחול, ו כנפי עוף דביקות עם מטבל גבינה כחול.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות שרדונה נהר רוסית יקב לגונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.