קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

כריך שרימפס חריף עם סלט כרוב תאילנדי

כריך שרימפס חריף עם סלט כרוב תאילנדי
המתכון מתובל כריך שרימפס בוטנים עם סלט כרוב בסגנון תאילנדי יכול לספק הכמיהה האסייתית שלך בערך 45 דקות. מנה זו מכילה סביב 32 גרם חלבון 21 גרם של שומן, וסך הכל 494 קלוריות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. אם יש לכם בגט, שרימפ סאטה, סלט כרובוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המיונז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופר! עוגיות חמאת בוטנים עשויות קלות יותר כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, נסו קבב צמחוני בסגנון תאילנדי עם רוטב בוטנים חריף, שרימפס צלוי סלט תאילנדי עם רוטב בוטנים חריף, ו קל קייל & ברוקולי סלט אורז קערה עם רוטב בוטנים תאילנדי פיקנטי ... ו Fave five Friday: Kale (מתכונים דומים).

הוראות

1
להרכיב את הכריך וליהנות.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Menage פינו גריג ' יו Limelight טרואה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.