קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות3
אירועיםקיץ
מגזין

כריכי גלידה קרירים וקרמיים

כריכי גלידה קרירים וקרמיים
סנדוויצ'ים של גלידה מגניבים וקרמים דורשים כ -20 דקות מתחילתו ועד סופו. תמורת 77 סנט למנה , מתכון זה מכסה 8% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ -4 גרם חלבון , 15 גרם שומן , ובסך הכל 277 קלוריות . אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם תותים, עוגיות סניקרדודל, ג'לי פלפל ג'לפנו וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד לקיץ . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון של 25% , המנה הזו לא כל כך יוצאת דופן. נסו גלידת חנקן נוזלי קרירה , כריכים של גלידה פטריוטית, עם כוכבי קטיפה קצרה וגלידת עוגת גבינה , ועוגת גלידת שוקולד קלה וניל (עם כריכי גלידה) (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת קטנה מטגנים את הפלפלים בחמאה עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
8 עוגיות סניקרדודל רכות8 עוגיות סניקרדודל רכות
עוגיות סניקרדודל רכותעוגיות סניקרדודל רכות
ציוד שתשתמש בו
6 כפות פלפל ג'לפנו קצוץ עם גרעינים6 כפות פלפל ג'לפנו קצוץ עם גרעינים
2
הוסף ג'לי; להניח בצד להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')
3
מניחים כדור גלידה בתחתית חצי מהעוגיות. למעלה עם תותים, תערובת ג'לפנו ושאר העוגיות. עוטפים בניילון נצמד. מקפיאים לפחות שעה.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, Moscato Dasti

שמנת שרי, משקה אלכוהולי ומרכיבים הם בחירה מצוינת עבור כריכי גלידה. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. NV Solera Cream Shery עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.