קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות24
מגזין

כריכי עוף עם איולי אפרסק

כריכי עוף עם איולי אפרסק
כריכי עוף עם איולי אפרסק עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 45 גרם חלבון 39 גרם של שומן, וסך הכל 708 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מתכון זה אופייני למטבח מרכז אמריקה. גשו לסופר וקנו אפרסק, עלי כוסברה, שמן זית ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. נסו כריכי חזיר עם פלפל לימון עם איולי אפרסק, כריכי עוף מניאקים, ו כריכי עוף מנגל אפרסק מבשלים איטיים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את הסיד בקערת מיקרוגל קטנה בטוחה ומיקרוגל עד השמנים האתריים בעור משתחררים. מאז הסיד הזה יהיה חם מגיע מהמיקרוגל, תצטרך לשים את זה בצד לזמן קצר, עד שהוא מתקרר רק מספיק כדי להתמודד. מערבבים את allspice, אגוז מוסקט, קינמון, טימין, בצל, בצל ירוק, פלפל - יחד בבלנדר או מעבד מזון כדי להפוך את עיסת. חזור לליים ולסחוט את המיץ לתוך הבלנדר דרך צינור ההזנה. עורות ליים מילואים.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
גלידה או קצפת, לא חובהגלידה או קצפת, לא חובה
קינמוןקינמון
מוסקטמוסקט
בצלבצל
פלפלפלפל
מיץמיץ
טימיןטימין
לייםליים
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
מיקרוגלמיקרוגל
בלנדרבלנדר
קערהקערה
2
מוסיפים את רוטב הסויה דרך צינור ההזנה ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה
3
חתיכות עוף העונה עם תיבול אידיוט ולמקם אותם יחד עם עורות סיד במיכל שבו תוכל לכסות בחוזקה.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
תיבול Jerkתיבול Jerk
לייםליים
4
יוצקים את המרינדה על העוף ומנוחה במקרר לילה (או מינימום של 4 שעות). שמור היטב מכוסה הרחק מזונות אחרים, כפי שהוא יהיה להכתים אותם.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
5
מחממים תנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מעבירים את העוף במרינדה למחבת צלייה ושופכים שמן על העוף. הצלי מכוסה במשך כ 25 דקות, הסרת הכיסוי ולהגדיל את הטמפרטורה ל 400 מעלות F עבור האחרון 5 עד 10 דקות בערך. כאשר העוף נעשה, הבשר ירגיש מוצק והמיצים יפעלו ברורים. אתה יכול גם להשתמש מדחום מיידי לקרוא אשר צריך לרשום טמפרטורה פנימית של 170 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
מדחום מטבחמדחום מטבח
7
העוף יכול להיות מבושל גם על הגריל.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
גריל חום לחום בינוני גבוה. לעטוף עוף בכיס רדיד שבו יש לך מזועזע 1 כף קמח, ומבשלים על חום עקיף (בצד של הגריל מול מקור החום הישיר) במשך כ 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
9
בזמן שהעוף מתבשל, הכינו את האיולי.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
איוליאיולי
10
מוסיפים אפרסקים, מיונז וכוסברה למעבד מזון ומתמזגים עד לקבלת חלקה. מתבלים במלח ופלפל לבן, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
פלפל לבןפלפל לבן
מיונזמיונז
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
אפרסקאפרסק
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
11
להרכיב כריכים על ידי הצבת רוטב על רול, ואז עוף וגופייה עם צ ' דר מגורר ו sprig של כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דר גרוסהגבינת צ ' דר גרוסה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עוף שלםעוף שלם
רוטברוטב
גלולגלול

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תבלינים קריביים הקאריביים Jerk תיבולתבלינים קריביים הקאריביים Jerk תיבול796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'דר צהוב מגורר, לקישוטצ'דר צהוב מגורר, לקישוט1קילוגרםחזה עוף ללא עצמותחזה עוף ללא עצמות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי כוסברה, קצוצים דק, בתוספת 6 ענפים קטנים, לקישוטעלי כוסברה, קצוצים דק, בתוספת 6 ענפים קטנים, לקישוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרה, אם בישול על הגרילקמח לכל מטרה, אם בישול על הגריל21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.(כ 4 ענפים) עלי טימין טריים(כ 4 ענפים) עלי טימין טריים11 קילו קישואים,allspice הקרקעallspice הקרקע11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון11 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1גדולאפרסק טרי בשלים, קלופים, בור הוסר ופרוס, או 1/2 כוס אפרסקים משומרים סחוטיםאפרסק טרי בשלים, קלופים, בור הוסר ופרוס, או 1/2 כוס אפרסקים משומרים סחוטים6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לבן טחון טרימלח ופלפל לבן טחון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(כ 4 או 5) בצל ירוק, לבן חלקים ירוקים במכרז בלבד, קצוץ(כ 4 או 5) בצל ירוק, לבן חלקים ירוקים במכרז בלבד, קצוץ1פלפל מצנפת סקוטש חם (השתמש בכפפות פלסטיק כדי להתמודד עם אלה, להגן על העיניים שלך, ולהימנע נשימה האדים)פלפל מצנפת סקוטש חם (השתמש בכפפות פלסטיק כדי להתמודד עם אלה, להגן על העיניים שלך, ולהימנע נשימה האדים)6לחמניות לחמניות "לובסטר" בסגנון ניו אינגלנד (למעלה פרוס), לחמניות קייזר, או לחמניות עגולות crusted פריך1קטןבצל לבן, קצוץ דקבצל לבן, קצוץ דק