קושיקל
מוכן ב4 דק.
מנות1
ציון בריאות81
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

לאכול בשמונה דולרים: סלט סלסה חמוציות

לאכול בשמונה דולרים: סלט סלסה חמוציות
המתכון לאכול במשך שמונה דולרים: סלט סלסה חמוציות יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-4 דקות. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 366 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 22 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, אם יש לך חלב חמאה, לימון, מלח, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זה עובד טוב כמו סלט במחיר סביר. מתכונים דומים: לאכול בשמונה דולרים: סלט פארו, לאכול במשך שמונה דולרים: סלט לפת האביב, ו לאכול בשמונה דולרים: סלט פארו וכרובית עם דומדמניות.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יקב EnRoute Les Pommiers Pinot Noir עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 62 דולר לבקבוק.
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
עלה עלה מיובש ריחני ועציצים ברי לזרום ערך שופע, עסיסי. שימורי פטל כהה יותר וטעמים אוכמניות ממלאים את האמצע, עם ציפורן ומבטאים של רצפת היער עד הסוף. יין זה הוא עשיר ומשיי מתחילתו ועד סופו, עם פירות יפים ותבלינים תווים כי להשתהות על החיך.