קושיקל
מוכן ב2 דק.
מנות2
ציון בריאות42
מגזין

לאסי חושני.

לאסי חושני.
לאסי חושני יכול להיות רק המשקה שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 25 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 529 קלוריות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. גשו לסופר וקנו תותים, חלב קוקוס, יוגורט דל שומן ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 2 דקות. נסו Kesar Lassi ~ Saffron Sweet Lassi ~ Punjabi Lassi s, lassi, מתוק punjabi לאסי / איך לעשות לאסי, ו מנגו Kesar לאסי - איך לעשות מנגו זעפרן לאסי - פנג'אבי לאסי s (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יוגורט, חלב קוקוס, קוביות קרח, אננס, בננה וג ' ינג ' ר מגורד בבלנדר ומערבבים עד חלקה וקציפה.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
קוביות קרחקוביות קרח
אננסאננס
בננהבננה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
יוגורטיוגורט
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
מגישים במשקפיים גבוהים ומקשטים עם תות גבעול גדול.
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Tanian et וינסנט Careme Terre Brulee Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
# 65 יין צופה העליון 100 של 2019a קהל נעים Chenin Blanc לכל אירוע, זה בקבוק שופע מספק הערות של יערה והדרים אשר מאוזנים על ידי חומציות בהירה, חלקה.