קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מטבחיםיהודי
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחנוכה
מגזין

לביבות בטטה של קרי

לביבות בטטה של קרי
המתכון של לביבות בטטה של קרי יכול לספק את התשוקה היהודית שלך בערך 35 דקות. זה מנות ראשונות יש 143 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 4g של שומן למנה. מתכון זה נטול גלוטן וצמחוני מספק מנה 4 . אם יש לך בטטה, פלפל, ביצים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זה מושלם עבור חנוכה. . , שהוא מוצק. נסו לביבות בטטות דל שומן, לביבות בטטה, ו לביבות בטטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 200 מעלות F (95 מעלות C). קו גיליון אפייה עם מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מגבות ניירמגבות נייר
תנורתנור
2
ממלאים קערה עם מים מומלחים קלות. יש לשטוף את הבטטה המגוררת במים, ולנקז לתוך מסננת. לטף את בטטה מגוררת יבש עם מטלית או מגבות נייר, ולאחר מכן במקום לתוך קערה. לסחוט לחות עודפת מן הבצל המגורד, ולמקם לתוך הקערה עם בטטה. מערבבים את הביצים והפלפל לתוך התערובת עד בשילוב טוב.
מרכיבים שתצטרך
בטטהבטטה
פלפלפלפל
בצלבצל
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מסננתמסננת
קערהקערה
3
מחממים את שמן הזית במחבת לא דביקה מעל חום בינוני עד שהוא מנצנץ, וכפית על 1 כף גדושה של תערובת תפוחי אדמה לכל פטי לתוך השמן החם. לשטח את הקציצות עם מזלג, ומטגנים עד חום זהוב פריך על הקרקעית, 5 עד 8 דקות. הפוך ומבשל בצד השני, מפזרים מלח, ואז מניחים את הקציצות המבושלות בצד על תבנית האפייה המוכנה בתנור שחומם מראש בזמן שאתה מסיים לבשל את הלביבות. מערבבים את תערובת תפוחי האדמה לפני בישול כל אצווה של קציצות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
תפוח אדמהתפוח אדמה
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבתמחבת
תנורתנור
4
מגישים חם עם רסק תפוחים ויוגורט.
מרכיבים שתצטרך
רסק תפוחיםרסק תפוחים
יוגורטיוגורט