קושימומחה
מוכן ב1 ש, 55 דק.
מנות10
ציון בריאות48
מגזין

לזניה ארבע גבינות ותרד

לזניה ארבע גבינות ותרד
לזניה ארבע גבינות ותרד יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 469 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 26 גרם שומן. והוא מספק כ 10 מנות . אם יש לך מלח כשר, מוצרלה מראש מגורר, גבינת קוטג', וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. מתכונים דומים: לזניה תרד עם ארבע גבינות, לזניה תרד וגבינה Cheesiest, ו לחמניות לזניה תרד וגבינה.

הוראות

1
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מביאים סיר גדול של מים לרתיחה מעל חום גבוה ומלח אותו בנדיבות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים את האטריות לזניה ומרתיחים, ערבוב מדי פעם, עד אל דנטה, על 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אטריות לזניהאטריות לזניה
4
ניקוז.
5
בינתיים, לחמם את שמן זית ושום בסיר על חום בינוני עד השום מתחיל חום.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מוסיפים את התרד, מתבלים במלח ופלפל ומערבבים עד שהתרד מתייבש והשום ריחני, כ-3 דקות. מגניב.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תרדתרד
שוםשום
7
מערבבים את גבינת קוטג', גבינת עיזים, פרמזן/פקורינו, 2 כוסות גבינת מוצרלה, גרידת לימון, אגוז מוסקט, קאיין, ותרד מקורר בקערה. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם. מערבבים את הביצה.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
מלח ופלפלמלח ופלפל
גבינת קוטג'גבינת קוטג'
גבינת עיזיםגבינת עיזים
גרידת לימוןגרידת לימון
פקורינופקורינו
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
תרדתרד
מוסקטמוסקט
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
מכסים את החלק התחתון של תבשיל 9 על 13 אינץ ' עם שכבה דקה של רוטב עגבניות. מכסים עם 3 של האטריות להציב מצד לצד, אבל לא חופפים. למעלה עם 1/4 של תערובת הגבינה וכחצי כוס רוטב עגבניות. מתבלים קלות במלח ופלפל. חזור לעשות 2 שכבות נוספות. מכסים את שכבות הלזניה עם אטריות שנותרו, תערובת גבינה נותרת על גבי.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
פסטהפסטה
גבינהגבינה
9
טפטוף עם רוטב עגבניות שנותר, ולאחר מכן לפזר את 2 כוסות מוצרלה הנותרים על גבי.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
מוצרלהמוצרלה
10
אופים, חשוף, עד הלזניה חם תוסס, על 40 עד 45 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
11
בואו לזניה לעמוד במשך 10 דקות לפני ההגשה.
12
שים את שמן הזית ושום בסיר ומבשלים עד ריחני, 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
13
מוסיפים עגבניות ומלח. לשבור את העגבניות לחתיכות קטנות עם כף עץ ולהביא לרתיחה מעל חום גבוה, חום נמוך יותר לרתיחה, ומבשלים עד מעובה, על 30 עד 40 דקות. בעוד הרוטב מבשל, לקרוע עלים בזיליקום לחתיכות קטנות.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום טריבזיליקום טרי
עגבנייהעגבנייה
רוטברוטב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
14
הסר את הרוטב מהחום, מערבבים בזיליקום, ולהתאים תיבול עם מלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תיבולתיבול
באזיל!באזיל!
רוטברוטב

מרכיבים

10ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי2קילוגרםעגבניות קלופות שלמות, עם מיצים (כ -7 כוסות)עגבניות קלופות שלמות, עם מיצים (כ -7 כוסות)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קאייןקאיין4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת קוטג'פאונד (אודותגבינת קוטג'פאונד (אודות1גדולביצה, הוכהביצה, הוכה1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום טריים ארוזיםעלי בזיליקום טריים ארוזים283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תיבת תרד קפוא, מופשרתיבת תרד קפוא, מופשר2ציפורןשום, טחוןשום, טחון4ציפורן גדולהשום, מרוסקשום, מרוסק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת עיזים טרייה, מתרככתגבינת עיזים טרייה, מתרככת10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי12אטריות לזניה יבשות (לא להרתיח)אטריות לזניה יבשות (לא להרתיח)1גרידת לימון מגוררת דקגרידת לימון מגוררת דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקpound מראש מגורר מוצרלה, מגורר (אודותpound מראש מגורר מוצרלה, מגורר (אודות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר טרי, פקורינו רומנו, או שילובפרמזן מגורר טרי, פקורינו רומנו, או שילוב