קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

לזניה נטולת ריקוטה של איבו

לזניה נטולת ריקוטה של איבו
אף פעם לא יכולים להיות יותר מדי מתכונים עיקריים, אז תנו למוטנט ריקוטה של איבו-פחות לאגנאן לנסות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 767 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 49 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. לך לחנות ותביא את הרבס דה פרובנס, גבינה חריפה, המבורגר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. נסו לזניה קלה של בשר בקר וריקוטה, לזניה מחבת תרד-ריקוטה, ו לזניה מחבת עקף עם ריקוטה (מתכונים דומים).

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)המבורגרהמבורגר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)הרבס דה פרובנס או 1 כף עשבי תיבול איטלקיים מעורביםהרבס דה פרובנס או 1 כף עשבי תיבול איטלקיים מעורבים397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב לבןרוטב לבן6גיליונותאטריות לזניה, מספיק סדינים לא מבושלים כדי ליצור שלוש שכבות בתבנית האפייה שלךאטריות לזניה, מספיק סדינים לא מבושלים כדי ליצור שלוש שכבות בתבנית האפייה שלך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה מגורסת חדה, גבינת צ'דר חדה eg, אמסטרדם הישנה אם אתה בר מזל מספיק כדי למצוא אותוגבינה מגורסת חדה, גבינת צ'דר חדה eg, אמסטרדם הישנה אם אתה בר מזל מספיק כדי למצוא אותו4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר חדה, גרוסהגבינת צ'דר חדה, גרוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי, שבו לשמן צלחת אפייהשמן צמחי, שבו לשמן צלחת אפייה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הברון Ricasoli Colledila קיאנטי Classico Gran Selezione עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 85 דולר לבקבוק.
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
צבע אודם בהיר וריכוז מדהים של ניחוחות. שֶׁלָה אוורירי, פרחוני ו balsamic הערות להכות על האלגנטיות הטרייה שלהם. הערות של דובדבן, דובדבן חמוץ, דובדבן שחור, דובדבן מורלו, סגול, מנטה, אניסיד, קינמון. כל הפאר שלה בא לידי ביטוי בחך עם איזון יוצא דופן בין ריכוז חומציות ואלגנטיות. התווים האופייניים של פירות אדומים המורחבים על ידי הטאנינים המתוקים ותחושות המינרלים חוזרים. נקי, אלגנטי, משתהה, ועדין.