קושימומחה
מוכן ב9 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

לזניה של רביולי טורקי מוכן מראש

לזניה של רביולי טורקי מוכן מראש
לזניה של רביולי טורקי מוכן מראש עשויה להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה עד 52 גרם חלבון 27 גרם של שומן, וסך הכל 677 קלוריות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך רוטב פסטה, הודו טחון, גבינת פרמזן, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 9 שעות ו-20 דקות. מתכונים דומים: לזניה עם נקניק רביולי מראש, לזניה רביולי טורקיה, ו לזניה מוכנה מראש.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לרביולי. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Antinori Badian Passignano קיאנטי Classico Gran Selezione. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 60 דולר לבקבוק.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.