קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות36
ציון בריאות2
מגזין

לחם גבינה איטלקי

לחם גבינה איטלקי
לחם גבינה איטלקי הוא מתכון ים תיכוני שמגיש 36. מנה אחת מהמנה הזו מכילה בערך 2 גרם חלבון , 1 גרם שומן ובסך הכל 50 קלוריות . תמורת 8 סנט למנה , מתכון זה מכסה 2% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. כמה אנשים מאוד אהבו את ההידור הזה. אם יש לכם גבינת פרמזן, מים חמימים, סוכר חום וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אהוב על 96 אוכלי אוכל וטבחים. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות . בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 45% . הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: לחם גבינה איטלקי , לחם גבינה איטלקי קל ולחם עשב וגבינה איטלקי .

הוראות

1
מניחים את החומרים בתבנית של מכונת הלחם לפי הסדר שהוצע על ידי היצרן.
מרכיבים שתצטרך
גרידת לימון, להגשהגרידת לימון, להגשה
ציוד שתשתמש בו
מכונת לחםמכונת לחם
(9 אינץ') קרומי פאי מגולגלים בקירור(9 אינץ') קרומי פאי מגולגלים בקירור
2
בחר לחם לבן או מחזור בסיסי. הַתחָלָה.
מרכיבים שתצטרך
לחם לבןלחם לבן

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב לחם גבינה עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. Weinert Cavas de Weinert עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-26 דולר לבקבוק.
ויינרט קאבס דה ויינרט
ויינרט קאבס דה ויינרט
גוון אודם עמוק עם נצנוצים סגולים מקפיץ את המבנה היציב והנמרץ שלו. העושר הטאני שלו מבטיח את אורך חייו, אך פרי בשל דיסקרטי מנצח. יין מאוזן בעל גוף מלא שמזכיר ריחות של עץ אלון בסיומת הארוכה. תערובת של קברנה סוביניון, מלבק ומרלו.