קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות16
ציון בריאות1
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם תה שוקולד

לחם תה שוקולד
לחם תה שוקולד יכול להיות רק המשקה שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 3 גרם חלבון, 11 גרם שומן, ובסך הכל 223 קלוריות. 127 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו רסק תפוחים, אפיית קקאו, סוכר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 24%. ציון זה הוא רע למדי. נסו תה קר תאילנדי, לונג איילנד אייס תה, ו תה ירוק סטארבקס תוצרת בית פרפוצ'ינו עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה שלבו רסק תפוחים, קיצור, ביצים, מים וסוכר; מקציפים במהירות נמוכה למשך 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
רסק תפוחיםרסק תפוחים
קיצורקיצור
סוכרסוכר
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב מרכיבים יבשים; הוסף לתערובת רסק תפוחים. מקציפים נמוך למשך 30 שניות. מקציפים גבוה במשך 2-1 / 2 דקות, מגרדים קערה מדי פעם. מקפלים פנימה את השוקולד צ ' יפס והאגוזים.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
רסק תפוחיםרסק תפוחים
אגוזיםאגוזים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
יוצקים לתוך 9-ב משומן ומקומח. איקס 5-ב. כיכר פאן.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
4
אופים בחום של 350 ניתנים לזיהוי למשך 60-70 דקות או עד שקיסם המוחדר במרכז יוצא נקי. מצננים במחבת 10 דקות לפני שמוציאים לרשת להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
5
שלב מרכיבי זיגוג; מזלפים מעל לחם.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
זיגוגזיגוג

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטעם מייפל לפי הטעםטעם מייפל לפי הטעם796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפיית קקאואפיית קקאו01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים2ביציםביצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יפס שוקולד semisweet גביעצ'יפס שוקולד semisweet גביע796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/2 כוסות קוקוס פתיתים, קלוי1-1/2 כוסות קוקוס פתיתים, קלוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן