קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

מאפינס פריך תפוחים

מאפינס פריך תפוחים
המתכון מאפינס פריך תפוחים יכול להתבצע בערך 50 דקות. מתכון זה משמש 12. מנה אחת מכילה 193 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר זולה. אם יש לכם קמח, מלח, סירופ מייפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 19%. הציון הזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: מאפינס פריך תפוחים, מאפינס פריך תפוחים, ו מאפינס פריך שיבולת שועל תפוחים.

הוראות

1
מחממים תנור ל-400 זוגות. בקערה גדולה שלבו קמח, סוכר, אבקת אפייה, מלח וקינמון. בקערה אחרת שלבו ביצה, חלב ושמן. מערבבים לחומרים יבשים רק עד שהם לחים. מקפלים פנימה תפוחים. ממלאים כוסות מאפינס משומנות או מרופדות בנייר מלאות בשלושה רבעים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קינמוןקינמון
תפוחתפוח
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
חלבחלב
מלחמלח
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
קערהקערה
תנורתנור
2
בקערה קטנה מקציפים את מרכיבי המילוי לתערובת אחידה. זרוק על ידי כפות למרכזי מאפינס.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
לציפוי, בקערה קטנה, שלבו קמח, שיבולת שועל, סוכר חום וקינמון.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
קינמוןקינמון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שיבולת שועלשיבולת שועל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
חותכים בחמאה עד לקבלת פירורים. מערבבים פנימה אגוזי פקאן.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
פקאניםפקאנים
5
מפזרים מעל המילוי.
6
אופים 16-20 דקות או עד שקיסם המוחדר למאפין יוצא נקי. מצננים 5 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחים קלופים קצוצים דקתפוחים קלופים קצוצים דק2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז3(חוֹרֶף)חמאה קרהחמאה קרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, מרוכךחבילת גבינת שמנת, מרוכך1ביצה, הוכהביצה, הוכה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2(חוֹרֶף)סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2% חלב2% חלב596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מיושנתשיבולת שועל מיושנת4(יכול להיות או להרחיק)קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים