קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות12
ציון בריאות3
מגזין

מאפינס שוקולד צ'יפס ללא גלוטן

מאפינס שוקולד צ'יפס ללא גלוטן
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני ארוחת בוקר, אז נסו מאפינס שוקולד צ'יפס ללא גלוטן. מתכון ללא גלוטן זה משרת 12 . מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 5 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל 219 קלוריות. לכו לחנות ואספו קקאו אפייה, תמצית ונילן, קמח אורז חום ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון של 31%, המנה הזו לא כל כך גדולה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: מאפינס שוקולד צ'יפס פטל ללא גלוטן ללא חלב, מיני מאפינס שוקולד צ'יפס קישואים (ללא גלוטן + ללא סוכר מזוקק), ו מאפינס שוקולד צ'יפס ללא גלוטן.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את תשעת המרכיבים הראשונים. בקערה אחרת, לטאטא את הביצים, חלב, חלב, חמאה וניל. מערבבים לחומרים יבשים רק עד שהם לחים. מקפלים פנימה 1/2 כוס שוקולד צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
חלב-חמאהחלב-חמאה
ונילוניל
חמאהחמאה
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מצפים כוסות מאפינס בתרסיס בישול; ממלאים שלושה רבעים מלאים בבלילה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
3
מפזרים שבבים שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
4
אופים בחום של 350 אפים למשך 12-16 דקות או עד שקיסם יוצא נקי. מצננים 5 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
5
מגישים חם.

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפיית קקאואפיית קקאו3(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אורז חוםקמח אורז חום596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח כוסמתקמח כוסמת2(חוֹרֶף)חמאה, נמסהחמאה, נמסה1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2ביציםביצים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב נטול שומןחלב נטול שומן0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיניאטורי חצי מתוק שוקולד צ'יפס, מחולקמיניאטורי חצי מתוק שוקולד צ'יפס, מחולק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח סויהקמח סויה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח טפיוקהקמח טפיוקה11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס