קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מגזין

מאפינס שיבולת שועל אוכמניות

מאפינס שיבולת שועל אוכמניות
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני ארוחות בוקר, אז נסו מאפינס שיבולת שועל אוכמניות. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 12 מנות עם 168 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן כל אחד. אם יש לכם אבקת אפייה, בישול שיבולת שועל, אוכמניות וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב וצמחוני דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 37%. הציון הזה לא כל כך סופר. מתכונים דומים: אוכמניות קישואים שיבולת שועל ברים, אוכמניות בננה שיבולת שועל ברים, ו מאפינס אוכמניות אוטיס ספונקמאייר-מה עדיף על מאפינס אוכמניות טריים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות צלזיוס (200 מעלות צלזיוס). משמנים קלות תבנית מאפינס של 12 כוסות. בקערה קטנה מערבבים יחד את שיבולת השועל ומיץ התפוזים. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
שיבולת שועלשיבולת שועל
ציוד שתשתמש בו
מגש מאפינסמגש מאפינס
קערהקערה
תנורתנור
2
בקערה בינונית מערבבים קמח, 1/2 כוס סוכר, אבקת אפייה, מלח וסודה לשתיה. מערבבים היטב את השמן והביצה. מערבבים פנימה את תערובת שיבולת השועל ומקפלים פנימה אוכמניות. כף את הבלילה לכוסות המאפינס המוכנות.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
אוכמניותאוכמניות
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
קערהקערה
3
מערבבים 2 כפיות סוכר וקינמון בקערה קטנה, ומפזרים באופן שווה מעל צמרות המאפינס.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
אופים 18 עד 20 דקות בתנור שחומם מראש, או עד שסכין המוחדרת במרכז המאפין יוצאת נקייה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כפות סירופ (בויזנברי, אוכמניות וכו')2 כפות סירופ (בויזנברי, אוכמניות וכו')1ביצה, הוכהביצה, הוכה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מהירה לבישולשיבולת שועל מהירה לבישול11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.סוכר לבןסוכר לבן