קושירגיל
מוכן ב17 דק.
מנות10
ציון בריאות8
מגזין

מולים עם מרק חמאה זעפרן

מולים עם מרק חמאה זעפרן
מולים עם מרק חמאה זעפרן עשוי להיות רק מתאבן אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 6 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 149 קלוריות. והוא יספק כ 10 מנות. אם יש לכם מולים, שאלוט, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 17 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 47%. מתכונים דומים: מולים במרק זעפרן, מולים מאודים במרק יין זעפרן, ו מולים במרק זעפרן ויין לבן.

הוראות

1
מחממים את החמאה ושמן הזית בסיר גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את שאלוט ושום ומבשלים עד מתרכך, על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
שוםשום
3
מוסיפים את המולים, יין, זעפרן ופטרוזיליה ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם. תן לו מערבבים טוב, לכסות את הסיר, ומבשלים עד שכל המולים פתוחים, על 8 עד 10 דקות. השליכו כל מולים שלא נפתחו.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מוליםמולים
פטרוזיליהפטרוזיליה
זעפרןזעפרן
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מעבירים לקערה גדולה ומגישים עם לחם פריך.
מרכיבים שתצטרך
לחם פריךלחם פריך
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה Trentadue La Storia. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 25 דולר.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.