קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות42
מגזין

מוסקה

מוסקה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל מוסאקן. מנה אחת מכילה 901 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 58 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכי לחנות וקחי שום, ביצים ענקיות, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב panko אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת בראוני מצופה פאנקו כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו -40 דקות. מתכונים דומים: מוסקה, מוסקה, ו מוסקה.

הוראות

1
מחממים התנור ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
חום 2 כפות EVOO בתנור הולנדי בינוני על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
מוסיפים את טלה הקרקע ומבשלים עד משחימים היטב. מתבלים במלח ופלפל, ומערבבים את השום, פלפל צ ' ילה, בצל ואורגנו ומבשלים 5 דקות. מערבבים את רסק העגבניות ומבשלים 1 דקה. להבה עם היין, ערבוב וגירוד כל חתיכות השחמה מהחלק התחתון של הסיר עם כף עץ.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
רסק עגבניותרסק עגבניות
טלה טחוןטלה טחון
אורגנואורגנו
שוםשום
בצלבצל
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
סירסיר
4
מוסיפים את המניה, גרידת לימון, עלה דפנה, מקל קינמון ועגבניות ומבשלים עד מעובה, כ -30 דקות, ערבוב מדי פעם. בינתיים, לחתוך פרוסה דקה משני צדדים מנוגדים של כל חציל, הסרת חלק מהעור. הפעל את חצילים לחתוך בצד למעלה, ואז לחתוך לאורכו לתוך 1/4 אינץ ' עבה קרשים.
מרכיבים שתצטרך
מקל קינמוןמקל קינמון
גרידת לימוןגרידת לימון
עלי דפנהעלי דפנה
חצילחציל
עגבנייהעגבנייה
מלאימלאי
5
מפזרים מלח וניקוז במסננת במשך 20 דקות. להתייבש. מקציפים את החלבונים עם התזה של מים בצלחת רדודה.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
6
מערבבים את panko עם הנותרים 4 כפות EVOO בצלחת אחרת עד מצופה היטב.
מרכיבים שתצטרך
פאנקו.פאנקו.
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
7
מוסיפים חצי מהגבינה, הפטרוזיליה, שום מגורען ובצל מגורען לפנקו ומערבבים היטב. הגדר מתלה חוט על כל אחד 2 גיליונות אפייה. טובלים כל פרוסת חצילים בחלבון הביצה, ואז מעיל עם תערובת panko, לחיצה כדי לעזור לו לדבוק. תארגן את מדפי התיל.
מרכיבים שתצטרך
שום מגורעןשום מגורען
בצל מגורעןבצל מגורען
חלבוניםחלבונים
חצילחציל
פטרוזיליהפטרוזיליה
גבינהגבינה
פאנקו.פאנקו.
צנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצותצנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מתלה תילמתלה תיל
8
אופים עד פריך וזהב, 25 עד 30 דקות. ממיסים את החמאה בסיר על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
מוסיפים את הקמח ומבשלים, מקציפים, במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
10
לטאטא את החלב ואת העונה עם מלח, פלפל וכמה סבכים של אגוז מוסקט. מבשלים בבועה נמוכה עד עבה מספיק כדי לצפות את הגב של כף. מקציפים קלות את חלמוני הביצה בקערה בינונית. לאט לאט לשפוך חלק מהרוטב, לטאטא כל הזמן כדי למתן את החלמונים.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
מוסקטמוסקט
פלפלפלפל
רוטברוטב
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
11
יוצקים את התערובת בחזרה לסיר ולהסיר מהחום. הפוך שתי שכבות של תערובת חצילים וטלה בצלחת תבשיל בינוני.
מרכיבים שתצטרך
חצילחציל
כבשכבש
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
מחבת רוטבמחבת רוטב
12
יוצקים את הרוטב מעל ומפזרים את הגבינה הנותרת.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
רוטברוטב
13
אופים עד השחמה מבעבע, 30 עד 40 דקות. הערה של קוק: התבשיל יכול להיות מכוסה ומקורר לארוחת איפור מראש. לחמם, מכוסה, עד מחומם דרך, ואז מפזרים יותר גבינה ואופים, חשוף, כדי פריך את החלק העליון.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

4(חוֹרֶף)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות או עגבניות סן מרזנו שלמות, קצוץעגבניות חתוכות לקוביות או עגבניות סן מרזנו שלמות, קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת קפלוטירי מגוררת או פרמזן-רג'יאנוגבינת קפלוטירי מגוררת או פרמזן-רג'יאנו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן1סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש2לחצילים גדולים (הם צריכים להיות חזקים מאוד וכבדים)לחצילים גדולים (הם צריכים להיות חזקים מאוד וכבדים)1ג ' מבוביצים גדולות או אורגניות, מופרדותביצים גדולות או אורגניות, מופרדות6(חוֹרֶף)EVOOEVOO1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה שטוחים טריים, קצוצים דק מאודעלי פטרוזיליה שטוחים טריים, קצוצים דק מאוד3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1גדולעלה דפנה טריעלה דפנה טרי4ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חמוצים כשריםחמוצים כשרים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.בצל מגורעןבצל מגורען680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טלה טחוןטלה טחון6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל טחון טרימלח כשר ופלפל טחון טרי3רצועותכמה גרידת לימון רחבהכמה גרידת לימון רחבה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים6ריבס, קצוץ טרי או קפואאגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי1בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1sprigאורגנו טרי, קצוץ דק מאודאורגנו טרי, קצוץ דק מאוד7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם פנקו או ארוחת מצותפירורי לחם פנקו או ארוחת מצות1קטןפלפל צ'ילה אדום טרי, כגון פרזנו, זרע קצוץ דק מאוד, או 1 פתיתי פלפל אדום כפיתפלפל צ'ילה אדום טרי, כגון פרזנו, זרע קצוץ דק מאוד, או 1 פתיתי פלפל אדום כפית596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה