קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות3
ציון בריאות36
מגזין

מטבל עוף תאילנדי

מטבל עוף תאילנדי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אסיאתיים, אז תנו הזדמנות ל לטבול עוף תאילנדי. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-3 מנות. מתאבן זה יש 948 קלוריות, 55 גרם חלבון ו 77g של שומן למנה. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דל פחמימות, דיאט. אם יש לך מיץ ליים, רוטב דגים, שמן צמחי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. מתכונים דומים: מטבל אנצ'ילדה עוף, מטבל עוף באפלו, ו מטבל צ'ילי עוף גבינה.

הוראות

1
מחממים שמן במחבת גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את העוף, ומבשלים תוך ערבוב להתפורר עד כבר לא ורוד. מערבבים בצ ' ילי, שום, חמאת בוטנים, מיץ ליים, קרם קוקוס ורוטב דגים. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום נמוך, ומבשלים במשך 5 דקות. מערבבים את המנטה, ומגישים חם או חם.
מרכיבים שתצטרך
קרם קוקוסקרם קוקוס
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
רוטב דגיםרוטב דגים
מיץ לייםמיץ ליים
עוף שלםעוף שלם
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שוםשום
מנטהמנטה
3
מקשטים עם כמה עלים של מנטה.
מרכיבים שתצטרך
מנטהמנטה

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הלנגטווינים פרינס ויניארד צ ' נין בלאן עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.