קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות7
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוחשתיהמשקאות
מגזין

מילקשייק שוקולד צ'אי

מילקשייק שוקולד צ'אי
מילקשייק שוקולד צ'אי יכול להיות רק המשקה שאתה מחפש. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 13 גרם חלבון, 30 גרם שומן, ובסך הכל 621 קלוריות. אם יש לכם גרגירי פלפל, תבלין פאי דלעת, בתוספת 2 כפות סירופ שוקולד, וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. 2 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 42%. מילקשייק קיץ סיזלין (המכונה מילקשייק חמאת הבוטנים הבריא ביותר), מילקשייק בננה תות / מילקשייק ללא גלידה, ו מילקשייק שוקולד דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר על אש בינונית-נמוכה, תללו את החלב עם אגוז המוסקט, הל, זרעי השומר, תבלין פאי הדלעת, הקינמון וגרגירי הפלפל השחור עד שהחלב ריחני, כ -20 דקות. מערבבים מדי פעם כדי לשבור את סרט החלב או את "העור" בחלקו העליון. מסננים וזורקים את המוצקים. מקררים עד קר, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'
פירורי לחם, כמה חופניםפירורי לחם, כמה חופנים
1 כף דבש, בתוספת תוספת לטפטוף1 כף דבש, בתוספת תוספת לטפטוף
כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
בבלנדר מוסיפים את הגלידה, 1 כוס חלב מסונן וסירופ שוקולד. מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה. מחלקים את התערובת באופן שווה בין 4 כוסות ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת למילקשייק. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "