קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות62
מגזין

מינסטרונה ירוקה

מינסטרונה ירוקה
ירוק מינסטרונה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 14 גרם חלבון, 14 גרם שומן, ובסך הכל של 361 קלוריות. מתאים ל-4 ומחירו 2 מנות.23 דולר למנה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. זה הוא זול למדי מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו מלח, מרק עוף, פלפל טחון טרי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בתפוחי האדמה אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם לחמניות בטטות כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף יוצא מן הכלל של 81%. מתכונים דומים: מינסטרונה ירוקה, מינסטרונה ירוקה, ו אביב ירוק מינסטרונה.

הוראות

1
בסיר גדול מחממים את השמן על אש נמוכה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את הבצל, השומר, הסלרי ו -1 / 4 כפית המלח. מבשלים, מערבבים מדי פעם, עד שהירקות מתחילים להתרכך, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
סלריסלרי
שומרשומר
בצלבצל
מלחמלח
3
מוסיפים את תפוחי האדמה, מרק, מים, הנותרים 1 1/4 כפיות מלח, ואת הפלפל. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש ומבשלים במשך 5 דקות. מערבבים פנימה את הפסטה ומבשלים עוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
פלפלפלפל
מרקמרק
פסטהפסטה
מיםמים
מלחמלח
4
מוסיפים את המנגולד והתרד השוויצרי ומחזירים את המרק לרתיחה. מבשלים תוך כדי ערבוב מדי פעם עד שהירוקים נבולים והפסטה רכה, כ -5 דקות יותר. מערבבים פנימה את הפרמזן.
מרכיבים שתצטרך
Chard שוויצריChard שוויצרי
פרמזןפרמזן
תרדתרד
ירוקירוק
פסטהפסטה
מרקמרק
5
וריאציות
6
תזדקק בסך הכל לשמונה כוסות ירקות מגורדים למרק זה. השתמש בשילוב אחד או כל אחד מהפעולות הבאות: מנגולד שוויצרי,תרד, אסקרול, כרוב ירוק או קייל. מגוון יותר טוב.
מרכיבים שתצטרך
כרוב ירוקכרוב ירוק
Chard שוויצריChard שוויצרי
אסקרולאסקרול
תרדתרד
ירוקירוק
כרובכרוב
מרקמרק
7
המלצת יין: ההימור הטוב ביותר שלך עם כל הירוקים האלה הוא אדום מקסים ופירותי, כמו בוז ' ולה או ולפוליצלה. טעמי פירות היער הבהירים יעמדו בניגוד לירקות ויבליטו אותם.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
ירקירק
ירוקירוק
פירות יערפירות יער