קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות44
מגזין

מינסטרונה לבבית ללא בשר

מינסטרונה לבבית ללא בשר
Hearty Meatless Minestrone הוא מזנון ים תיכוני. תמורת 92 סנט למנה , מתכון זה מכסה 18% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 189 קלוריות , 7 גרם חלבון ו -7 גרם שומן . המתכון הזה משרת 8. הוא מובא אליכם על ידי Taste of Home. 38 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם עגבניות, שיני שום, אורגנו וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-10 דקות . בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 94% . אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: מינסטרונה איטלקית ללא בשר , צ'ילי לבבי ללא בשר , ו- Ragù לבבי ובריא ללא בשר .

הוראות

1
בתנור הולנדי מטגנים בצל בשמן במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים את הסלרי, הגזר, הכרוב, הפלפל הירוק, הקישוא והשום; להקפיץ עוד 3 דקות. מערבבים פנימה את המים, העגבניות, השעועית, רסק העגבניות, רוטב העגבניות והתבלינים. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
ל-1 אננסל-1 אננס
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3
מערבבים פנימה פסטה; מבשלים 12-15 דקות יותר או עד לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
4
מקשטים כל מנה בבזיליקום וגבינה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות

מרכיבים

1השארFresh basil and shaved Parmesan cheese, optionalFresh basil and shaved Parmesan cheese, optional70אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרוב קצוץכרוב קצוץ425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול גרבנזו שעועית או חומוס, שטוף סחוטיכול גרבנזו שעועית או חומוס, שטוף סחוט794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצחיםפחיות כל) עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצחים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות יכולרוטב עגבניות יכול21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קצוץגזר, קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוץצלעות סלרי, קצוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)3(חוֹרֶף)פתיתי פטרוזיליה יבשיםפתיתי פטרוזיליה יבשים6שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1( חצילים)פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ3(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש50אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כף מרסלה יבשה1 כף מרסלה יבשה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רסק עגבניות יכולרסק עגבניות יכול8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1( חצילים)קישואים, קצוץקישואים, קצוץ

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

Minestrone עובד ממש טוב עם קיאנטי, ורדיצ'יו וטרביאנו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקיים שמשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, בעוד קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. אתה יכול לנסות את סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרווה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-27 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרווה
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרווה
הניחוחות של היין האדום המורכב הזה נעים בין דובדבנים ושזיפים לפרחי גלדיול וצור ארצי. הטעמים הטאניים, המיושנים בעץ אלון, בהירים ועגולים, עם גימור יבש, חמים ואדמתי. מומלץ לבשר על האש, כמו סטייק קיאנינה פרוס, או עם ציד, כמו פסיון ממולא כמהין. זה מצוין גם עם גבינה בוגרת.