קושיקל
מוכן ב2 דק.
מנות1
ציון בריאות7
מגזין

מלון חשמלי

מלון חשמלי
המתכון מלון חשמלי יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 2 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 189 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. אם יש לך ג'ינג'ר אייל, שנאפס אפרסק, להתיז מיץ תפוזים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו לימונדה חשמלית, מלון מוסקט צהוב (סלט מלון), ו מלון טרי קריר (agua De Melon) (מתכונים דומים).

הוראות

1
בכוס דלי, למלא בקרח, להוסיף נוזלים, לנער, ולהגיש.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יקבי עמק וילאמט Rosé אשכול שלם של פינו נואר עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
ורוד בהיר בצבע עם ניחוחות של תות עסיסי, דובדבן, ליצ ' י טרופי וקרם וניל, אבטיח, תותים ושמנת, דובדבן אדום ויערה. יבש עם גוף בינוני, פה עגול וטעמים תוססים של נקטרינה, אפרסק, יערה ומינרליות. החומציות המרעננת יוצרת גימור תוסס ונקי.Rosé זה הוא יין רב תכליתי כדי להתאים עם מזון כפי שהוא יכול לעמוד בפני מאכלים מורכבים עדיין נוח עם סלטים פשוטים וירקות עונתיים. תוכלו ליהנות עם מחווני סלמון, אהי טונה, קארי ירקות, ברוסקטה, קבב עוף בלסמי, לחמים שטוחים, סלטי ניסואז, גבינות ולוחות charcuterie. מגישים מקורר.