קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות3
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

מלית נקניקיות לחם תירס

מלית נקניקיות לחם תירס
מלית נקניקיות לחם תירס עשויה להיות רק התוספת שאתה מחפש. מתכון זה מכין 8 מנות עם 356 קלוריות, 12 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם נקניקיית חזיר בתפזורת, מים, פטריות וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה יהיה להיט שלך חג ההודיה אירוע. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 34%. הציון הזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: מלית לחם תירס נקניק, מלית לחם תירס ונקניק, ו מלית נקניקיות לחם תירס.

הוראות

1
במחבת גדולה משחימים את הנקניקיה; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים מים ופטריות. מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3
מסירים מהאש; מוסיפים את תערובת המלית. מכסים ומניחים לעמוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1-1/4 כוסות פטריות טריות פרוסות1-1/4 כוסות פטריות טריות פרוסות

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל על האש. אתה יכול לנסות את בוליג-להנרט פיזפורטר גולדטרופצ ' ן ריזלינג ספטלס. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-24 דולר לבקבוק.
בוליג-להנרט פיספורטר גולדטרופצ ' ן ריזלינג ספאטלס
בוליג-להנרט פיספורטר גולדטרופצ ' ן ריזלינג ספאטלס
פייספורטר-גולדטר סייפצ ' ן הוא אחד הכרמים האישיים הידועים ביותר (איינזלאגן) באזור מוזל בגרמניה. כרם זה מורכב ממדרונות תלולים ופונים דרומיים המסודרים בצורה דרמטית דמוית אמפיתיאטרון לחשיפה והיבט אידיאליים כאשר הנהר משקף שמש מבוקשת ישירות לגפנים. הריזלינגס המצוינים בדרך כלל מחוממים בשמש ובשלים, עם מינרליות צפחה בולטת וחומציות מאזנת. בשל, מלא בטעמי פירות טרופיים של אננס, מנגו וגויאבה, עם מבטאים של מאפה. מציע גימור בהיר של קיווי וליים, מראה מגע של קמומיל ושמנת. ריזלינג עסיסי.התאמה מושלמת למנות מתובלות הודיות ואסייתיות חזקות. פנטסטי גם עם רגל ברווז מתובלת, מנות עם רטבים חומציים, ירקות קלויים וגבינות רכות.