קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

ממרח שרימפס מלפפון

ממרח שרימפס מלפפון
ממרח שרימפס מלפפון לוקח בערך 10 דקות מתחילתו ועד סופו. תמורת 59 סנט למנה , מתכון זה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 155 קלוריות , 5 גרם חלבון ו -10 גרם שומן . והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. זה עובד היטב כתבלין. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לכם אבקת שום, גבינת שמנת, מיונז וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה פסקטרית . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 17% . משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם ממרח שמיר מלפפון , ממרח סלמון מלפפון וממרח יוגורט מלפפון יווני קל .

הוראות

1
טורפים בקערה קטנה את גבינת השמנת, המיונז, הקטשופ, החרדל ואבקת השום עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים פנימה את השרימפס, המלפפון והבצל. מכסים ומקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
חבילה NILLA Wafersחבילה NILLA Wafers
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריג'יו הם אפשרויות נהדרות עבור שרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Chateau Ste. מישל הורס גן עדן סוביניון בלאן. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
שאטו סט. מישל הורס גן עדן סוביניון בלאן
שאטו סט. מישל הורס גן עדן סוביניון בלאן
100% סוביניון בלאן זה מבית Horse Heaven Vineyard הוא סוביניון בלאן מאופק, אלגנטי ועדין כביטוי לבציר הקריר יותר. השתמשנו בתסיסה חלקית מנירוסטה כדי לשמר את האופי הנקי, הטהור והתוסס של הסוביניון בלאן ואיכותו הרעננה והפריכה. יין זה משתלב יפה עם מאכלים שונים, עשבי תיבול ותבלינים, כגון מולים, הליבוט, עוף, כוסברה, אורגנו, רוזמרין, כמון, קארי וג'ינג'ר.