קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות47
מגזין

מעבר לבריסקט הבשר

מעבר לבריסקט הבשר
מעבר לבריסקט הבשר של הבריכה יש מוצרי חלב חינם מנה עיקרית. מנה אחת מכילה עד 96 גרם חלבון 34 גרם של שומן, וסך הכל 779 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מתכון זה אופייני למטבח היהודי. זה מושלם עבור חנוכה. אם יש לכם רוטב צ'ילי, בשר בקר, פלפלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו פופס בריכה, Duck in a Pond Cupcakes, ו ג'ורדן פונד פופאובר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

שיראז, Tempranillo, ו Zinfandel הן אפשרויות נהדרות עבור בשר בקר. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. משפחת באנל מרתף ההר סירה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 47 דולר לבקבוק.
מרתף המשפחה Bunnell Syrah Mountain
מרתף המשפחה Bunnell Syrah Mountain
הר אדום (באנגלית: Red Mountain) הוא אחד מההר האדום של אווה הקטן ביותר, המוגבל לגבעה יפהפייה אחת, במרכז אזור ייצור היין של מדינת וושינגטון. טרואר ואקלים באזור הגידול הבלעדי לשלב כדי ליצור פירות עם טעם אינטנסיבי. כניסה רכה, קטיפה, פירות שחורים בהירים מאוזנים על ידי קקאו כהה לא ממותק, כל לשלב כדי ליצור מורכבות ועומק של אופי מתאים להזדקנות ממושכת.