קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות0
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםשתיהמשקאות
מגזין

מרטיני שוקולד מקסיקני

מרטיני שוקולד מקסיקני
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן מתכונים לתיבת המתכונים שלך, מרטיני שוקולד מקסיקני עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. אתה מקבל משקה המגיש 1. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 1 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 264 קלוריות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-69 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. אם יש לכם ליקר שוקולד, וודקה שוקולד, ליקר קפה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 9%, וזה רע מאוד (אך עדיין ניתן לתיקון). מתכונים דומים: חריף מקסיקני ביסקוויק מתאבנים עם מרטיני מקסיקני, מרטיני גלגל העין המצמרר (ליצ'י מאצ' ן ומרטיני כתום דם), ו חמאת בוטנים וג'לי מרטיני (הידוע גם בשם פ. ב. וג' יי מרטיני).

הוראות

1
יוצקים את הוודקה, ליקר השוקולד, ליקר הקפה והשנאפס לשייקר קוקטיילים מעל קרח. מכסים ומנערים עד שהחלק החיצוני של השייקר קפוא. מסננים לכוס מרטיני צוננת להגשה.
מרכיבים שתצטרך
ליקר שוקולדליקר שוקולד
ליקר קפהליקר קפה
4 בוקאצ'יני מוצרלה טריים, כל אחד בקוטר 1 אינץ'4 בוקאצ'יני מוצרלה טריים, כל אחד בקוטר 1 אינץ'
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
מקלות חטיף בשר בטעם פפרונימקלות חטיף בשר בטעם פפרוני
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. וין דה סנדוויץ 'של ג' ימי ג ' ון פינו נואר עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
וין דה סנדוויץ 'של ג' ימי ג ' ון פינו נואר
וין דה סנדוויץ 'של ג' ימי ג ' ון פינו נואר
הפינו נואר הופק ובוקבק על ידי יקב מכונות פולק, והיינן קני ליקיטפרקונג.