קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות4
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק אורז ספרדי קרמי

מרק אורז ספרדי קרמי
המתכון מרק אורז ספרדי שמנת מוכן בסביבות 45 דקות והוא בהחלט אדיר ללא גלוטן אפשרות לאוהבי האוכל האירופי. המתכון הזה מכסה 11% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 11 גרם חלבון, 28 גרם שומן, ובסך הכל של 383 קלוריות. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. זה הביא לך את כלמתכונים. זה עובד טוב כמו מרק. סתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם תערובת אורז, נקניקיית חזיר בתפזורת, מים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 32%. הציון הזה די גרוע. נסו מרק שום קרמי בסגנון ספרדי, מרק אורז ספרדי, ו מרק אורז ספרדי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן זית במחבת גדולה על אש בינונית. מבשלים ומערבבים נקניק, פלפל ירוק ובצל בשמן החם, שוברים את הנקניק לחתיכות קטנות, עד שהנקניק השחמה, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מערבבים קוביות עגבניות עם צ ' ילי ירוק, מרק בקר, מים, מרק עגבניות ואורז ספרדי מערבבים לתערובת נקניקיות; מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש ומבשלים עד שהאורז רך, 20 עד 25 דקות. מערבבים גבינת שמנת למרק עד שהגבינה נמסה, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות חתוכות לקוביות עם צ ' ילי ירוקעגבניות חתוכות לקוביות עם צ ' ילי ירוק
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
מרק עגבניותמרק עגבניות
חתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
3
מגישים מעוטרים בגבינת קולבי-ג 'ק וקומץ צ' יפס טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
גבינת מונטרייגבינת מונטריי

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

טמפרנילו, אלברינו וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לספרדית. כשזיווג יין עם מנות ספרדיות, מדוע לא לעקוב אחר הכלל'מה שגדל יחד הולך ביחד'? אנו ממליצים על אלבריגו ליין לבן וגרנצ ' ן וטמפרנילו לאדום. הטמפרנילו האורגני של פרוטוס עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
טמפרנילו אורגני פרוטוס
טמפרנילו אורגני פרוטוס
צבע דובדבן בהיר עם שפה סגולה. טרי, שבו פירות יער שחורים ואדומים מתמזגים יחד עם תווים קלויים חריפים וקלים וקקאו מהזדקנות הקנה. מאוד חלק ומשיי מרגיש, מאוזן ורך טאנינים.