קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות10
ציון בריאות8
מגזין

מרק אורז עוף איטלקי

מרק אורז עוף איטלקי
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מרק, אז נסו מרק אורז עוף איטלקי. צופה בדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב וידידותי לפודמפה כולל 119 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 10. המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לכם סוכר, פטרוזיליה, טימין וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. סתיו יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 30 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 42%. הציון הזה די טוב. נסו אורז איטלקי עם עוף, תבשיל עוף ואורז איטלקי, ו עוף איטלקי מהיר ואורז עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בתנור הולנדי שלבו את המרק, רוטב הספגטי, העוף, הפטרוזיליה והטימין. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, ללא כיסוי, למשך 10 דקות. מערבבים אורז וסוכר. מבשלים, ללא כיסוי, למשך 10 דקות או עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פסטהרוטב פסטה
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף