קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מגזין

מרק אטריות עוף של סבתא

מרק אטריות עוף של סבתא
מרק אטריות העוף של סבתא לוקח בערך 20 דקות מתחילתו ועד סופו. , מתכון זה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 131 קלוריות , 12 גרם חלבון ו -4 גרם שומן . והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. רק מעטים אהבו את המנה העיקרית הזו. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו מלח, בצל, שמן צמחי ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב . זה מושלם לסתיו . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. עם ציון של 40% , המנה הזו לא כל כך יוצאת דופן. נסו את מרק אטריות עוף של סבתא , מרק אטריות עוף בבישול איטי של סבתא , ומרק אטריות עוף בבישול איטי של סבתא (מתכונים דומים).

יין מומלץ: סוביניון בלאן, אלברינו, שרדונה לא מוסווה

סוביניון בלאן, אלברינו ושרדונה לא מצופה הם אפשרויות מצוינות למרק אטריות עוף. שרדונה לא עץ אלון או מעט אלון עובד היטב עם מרק אטריות העוף הסטנדרטי שלך. אם יש לך מרק עשבוני מאוד, נסה סוביניון בלאן. אם אתה מוסיף לימון, בחר באלבריניו. אתה יכול לנסות Barefoot Bubbly Extra Dry. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-15 דולר לבקבוק.
בועה יחפה במיוחד יבש
בועה יחפה במיוחד יבש
שמפניה Bubbly Extra Dry Barefoot מציעה ניחוחות של תפוח בשל בתוספת רמזים של הדרים. טעמים קלויים משלימים את הגימור הקרמי והמתמשך. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות צלזיוס), המבעבע הזה מאוזן בצורה מושלמת עם שכבות מרובות של פירות כדי לשמח את החך.