קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות4
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק אטריות ראמן

מרק אטריות ראמן
מרק אטריות ראמן יכול להיות בדיוק המרק שאתה מחפש. והוא יספק כ 2 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 254 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 9g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך רוטב סויה, אטריות ראמן, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הרבה אנשים באמת אהבו את המנה היפנית הזאת. זה מושלם עבור סתיו. . זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. נסו מרק אטריות ראמן, מרק אטריות ראמן מהיר, ו מרק אטריות ראמן בריא יותר (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר בינוני לשלב מרק ואטריות. מכסים ומביאים לרתיחה על חום גבוה; מערבבים לשבור אטריות. להפחית את החום בינוני ולהוסיף רוטב סויה, שמן צ 'ילי וג' ינג ' ר. מבשלים, חשופים, במשך 10 דקות. מערבבים בשמן שומשום ומקשטים עם בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר
שמן צ ' ילישמן צ ' ילי
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: ריזלינג, רוטב שומשום יפני, סוביניון בלאן

אטריות ראמן עובדות ממש טוב עם ריזלינג, סאקה וסוביניון בלאן. סאקה היא בחירה מובנת מאליה כשזה מגיע לאוכל יפני. אם אתה רוצה להיצמד ליין ענבים, אם כי, אתה יכול לבחור סוביניון בלאן או ריזלינג. אתה יכול לנסות את המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי