קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות16
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק אטריות שרימפס מזרחי

מרק אטריות שרימפס מזרחי
מרק אטריות שרימפס מזרחי דורש בערך 30 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 192 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. גשו לסופר וקנו שום, רוטב סויה, פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכונים דומים: מרק אטריות בשר מזרחי, מרק בשר ואטריות מזרחי, ו מרק אטריות עוף מזרחי.

הוראות

1
בסיר גדול מעל חום בינוני לבשל בצל, שום, זנגביל ופלפל אדום כתוש בשמן במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
יוצקים מרק, גזר וסלרי ומביאים לרתיחה. להפחית חום, כיסוי ומבשלים 5 דקות. מערבבים אפונה שלג ושרימפס, מכסים ומבשלים 3 דקות. לשבור אטריות לחתיכות 2 אינץ ומערבבים למרק; לכסות ולבשל 3 דקות יותר, עד ירקות רכים שרימפס הוא ורוד. מערבבים ברוטב סויה ופלפל ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות זינד-Humbrecht Calcaire פינו גריס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.