קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות21
מגזין

מרק אפונה מפוצל טעים של ריק עם חזיר

מרק אפונה מפוצל טעים של ריק עם חזיר
מרק האפונה המפוצל הטעים של ריק עם חזיר עשוי להיות רק המרק שאתה מחפש. צופה הדמות שלך? זה איש מערות, ללא גלוטן, חלב חינם, יש בו בסה"כ : 141 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן למנה. מתאים ל-8 ומחירו 1 מנות.84 דולר למנה. גשו לסופר וקנו מרק עוף, טימין הקרקע, בצל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. זה הביא לך את כולםמתכונים. זה מושלם עבור סתיו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 שעות ו -45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 60%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: בננה ספליט פאדג': חטיף קיץ טעים, מרק פירות הים האדום של ריק ביילס, ו מבשלים את הספר: מרק השעועית השחורה של ריק ביילס.

הוראות

1
מניחים את אפונה מפוצלת לתוך מיכל גדול לכסות עם כמה סנטימטרים של מים קרים; לתת לעמוד לפחות 3 שעות. שוטפים אפונה עד שהמים זורמים; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
אפונה מפוצלתאפונה מפוצלת
מיםמים
אפונהאפונה
2
מחממים שמן זית במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
קולים בצל, גזר וסלרי בשמן חם עד לריכוך, 8 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
סלריסלרי
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
4
מוסיפים שום ומטגנים עד ריחני, בערך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
5
שלב אפונה, תערובת בצל, 6 כוסות מרק עוף, עלה דפנה, פלפל שחור וטימין יחד בסיר גדול. מערבבים עצמות צוואר לתערובת מרק עוף, מוסיפים עוד מרק עוף לפי הצורך לכיסוי עצמות לחלוטין. מביאים תערובת לרתיחה, מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, מכסים את הסיר ומבשלים עד שהאפונה נמסה והבשר נופל מהעצמות, 2 עד 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
פלפל שחורפלפל שחור
עלי דפנהעלי דפנה
בצלבצל
טימיןטימין
בשרבשר
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
מעבירים עצמות לצלחת להתקרר.
7
מערבבים חזיר קוביות למרק. כאשר צוואר עצמות הם מגניב מספיק כדי ידית, להסיר שנותר בשר מהעצמות; להשליך עצמות ומערבבים בשר לתוך מרק. ממשיכים לבשל עד שהחזיר והבשר מחוממים, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חזיר קצוץחזיר קצוץ
בשרבשר
מרקמרק
חםחם