קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות1
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק בצל צרפתי מעיני ציפורים?

מרק בצל צרפתי מעיני ציפורים?
מרק בצל צרפתי מעין ציפורים: יכול להיות רק המרק שאתה מחפש. מתאים ל-4 ומחירו 1 מנות.14 דולר למנה. מנה אחת מכילה 285 קלוריות, 12 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. סתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו גבינה שוויצרית, עלי טימין, לחם, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 21%, המנה הזו לא כל כך סופר. נסו לה קפה אייל סנט לואיס מרק בצל גראטין-זה חדש לקחת על מרק בצל צרפתי קלאסי, מרק בצל צרפתי עקף פיצות לחם צרפתי וסלט עם ויניגרט דיז'ון, ו מרק בצל צרפתי קרוקפוט עם טוסט צרפתי גביני (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה בסיר בינוני על אש בינונית ומבשלים מתכון בצל קצוץ מוכן, תוך ערבוב מדי פעם, 15 דקות או עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים מרק בקר וטימין; מביאים לרתיחה על אש גבוהה. מבשלים 5 דקות. מתבלים, אם רוצים, במלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרק בשרמרק בשר
טימיןטימין
3
מסדרים 4 קערות מרק חסינות לתנור על תבנית עם נייר אפייה וממלאים באופן שווה במרק. מסדרים טוסט בכל קערה ומעליהם גבינה. לצלות 1 דקה או עד הגבינה מבעבעת.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
טוסטטוסט
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
תנורתנור

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורדו לבן הם הבחירות המובילות שלי לצרפתית. יין צרפתי מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אך לעיתים רחוקות אתה משתבש בשמפניה. אם הארוחה שלכם דורשת יין לבן, תוכלו לנסות גם בורדו לבן. לקבלת אדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שאטו לה גראבטס בורדו סופריור. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
שאטו לה גרבטס בורדו סופריור
שאטו לה גרבטס בורדו סופריור
אטרקטיבי כהה אודם אדום מבריק זה בורדו קלאסי הוא נפץ, אינטנסיבי ומורכב בעת ובעונה אחת. החיך מפתה בשל הגברה, העושר, המלאות שלו כמו גם על ידי הגימור הארומטי בחיך. הרמוני וארוך, הליווי האידיאלי למשחק כמו רגל טלה עם עשבי תיבול או גבינות עזים.