קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות14
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק דלעת קרמי עם אגוזי לוז מטוגן

מרק דלעת קרמי עם אגוזי לוז מטוגן
מרק דלעת קרמי עם אגוזי לוז קלוי Frico נטול גלוטן, מנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 589 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 43 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו קינמון טחון, סוכר חום בתקיפות, גזר, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. נסו מאפינס אגוזי לוז קוקוס בטעם קוקוס, שיבולת שועל עם אוכמניות ושקדים קלויים, ו פנה דלעת מוקרם עם מרווה פריכה ופקאנים קלויים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 400 מעלות F. קו גיליון אפייה עם מחצלת משי או נייר קלף.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מוסיפים את האגוזים לסיר מרק גדול על חום בינוני ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד ריחני, על 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי לוזאגוזי לוז
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
הסר את אגוזי לוז לקערה קטנה ושומר את הסיר.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי לוזאגוזי לוז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
סירסיר
1
מפזרים את הגבינה לתוך 8 סיבובים דקים, על 2 אינץ ' רחב על תבנית אפייה מוכן. טוחנים היטב את אגוזי לוז קלויים במעבד מזון, ומפזרים באופן שווה על סיבובים גבינה. באופן שווה לטפטף את סיבובים עם כמות קטנה של שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי לוזאגוזי לוז
שמן זיתשמן זית
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
אופים עד חום זהוב תוסס, על 5 עד 6 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מוציאים מהתנור ומניחים בצד.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מוסיפים את החמאה לסיר אגוזי לוז היו קלויים מעל חום בינוני, ומבשלים, לטאטא לעתים קרובות, עד החמאה מתחילה חום וקצף, על 2 עד 3 דקות. מערבבים את הבצל, גזר, סלרי, מרווה, קינמון, זנגביל ואגוז מוסקט, ומבשלים עד רך, ערבוב לעתים קרובות, עד במכרז. מערבבים את השום ומבשלים דקה נוספת.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי לוזאגוזי לוז
קינמוןקינמון
חמאהחמאה
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מוסקטמוסקט
בצלבצל
מרווהמרווה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
סירסיר
5
מערבבים יחד את חצי וחצי ו קורנפלור בכוס מדידה נוזלית, ויוצקים אותו לתוך הסיר, יחד עם מרק עוף, מחית דלעת, סוכר חום, מלח ופלפל. מביאים לרתיחה על חום בינוני-נמוך, ערבוב לעתים קרובות. כאשר המרק מתחיל להתעבות להפחית את החום לנמוך. באמצעות בלנדר טבילה, מחית את המרק עד עקביות חלקה הוא הגיע ומבשל עד מוכן לשרת. מצקת את המרק לתוך קערות הגשה ומרחף פריקו מעל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרק עוףמרק עוף
דלעת משומרדלעת משומר
סוכר חוםסוכר חום
עמילן תירסעמילן תירס
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
כוס מדידהכוס מדידה
קערהקערה
מצקתמצקת
סירסיר

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום כהה ארוז בתקיפותסוכר חום כהה ארוז בתקיפות425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מחית דלעתמחית דלעת796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץ דקגזר קצוץ דק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ דקסלרי קצוץ דק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירסעמילן תירס4(יכול להיות או להרחיק)קצוצים דק עלי מרווה טרייםקצוצים דק עלי מרווה טריים3(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חציחצי-חצי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי לוזאגוזי לוז0(יכול להיות או להרחיק)1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית, לטפטוףשמן זית, לטפטוף1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר דק-רג'יאנופרמזן מגורר דק-רג'יאנו11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב קצוץ דקבצל צהוב קצוץ דק