קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

מרק דלעת תאילנדי

מרק דלעת תאילנדי
צריך ללא גלוטן ומרק צמחוני? מרק דלעת תאילנדי יכול להיות מתכון אדיר לנסות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 360 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 30 גרם של שומן כל אחד. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. . 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. אם יש לכם דשא לימון, חלב קוקוס, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכונים דומים: מרק דלעת תאילנדי, מרק דלעת תאילנדי, ו מרק דלעת תאילנדי.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לתאילנדית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא יבש קריק הכרם Chenin Blanc יבש, יין. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יפה זה הוא להפליא בציר עקבי לאחר בציר. אנו מקבלים פרי Chenin Blanc מעולה מחוות וילסון בקלרקסבורג, ומאפשר לנו לייצר יין אקספרסיבי, מגוון וטעים. בהתחלה מערבולת, ארומטיקה של אגס לבן, אננס ובננה באביב קדימה מהזכוכית. על החיך, היין מרענן עם טעמים של מנדרינה בשלה ואפרסקים. Mouthfeel הוא תוסס, אבל עשיר ויש לו creaminess עדין. 100% תסיסה נירוסטה מבטיחה את האוהדים אופי פירות טריים של יין זה למדו להעריך לאורך השנים. זהו סיפטר הקיץ המובהק והיין המושלם להשתלבות בצדפות טריות!