קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

מרק הודו

מרק הודו
טורקיה Gumbo עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך כמובן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 50 גרם חלבון 46 גרם של שומן, וסך הכל 996 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לכם נקניק, פלפל קאיין, אורזוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. כמה אנשים באמת אהבו צלחת קריאולית זה. וזה מצוין. נסו תרנגול הודו הודו (עם שאריות תרנגול הודו לחג ההודיה), שאריות הודו: מרק הודו, ו מרק הודו של מקס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים שמן וקמח יחד בסיר גדול, כבד תחתית מעל חום בינוני. לבשל, ערבוב לאט וכל הזמן כדי לשמור על רביכה מלהישרף, עד התערובת הופכת חום שוקולד כהה, על 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד מרירשוקולד מריר
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מוסיפים את הבצלים, הסלרי והפלפלים לרובה בבת אחת וממשיכים לערבב עד שהירקות נבלים, כ-5 דקות. מתבלים במלח ופלפל אדום.
מרכיבים שתצטרך
1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
מערבבים את הנקניקיות מעושנות ועלי דפנה, וממשיכים לערבב במשך 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניק מעושןנקניק מעושן
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
4
יוצקים את המניה טורקיה ומערבבים עד תערובת roux הם משולבים היטב. להביא את הבמיה לרתיחה, ולאחר מכן להפחית את החום בינוני נמוך. לבשל, חשופה, ערבוב מדי פעם, במשך 1 שעה. מערבבים את טורקיה ואת אבקת הקובץ; מבשלים במשך 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
אבקת קבציםאבקת קבצים
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
מרק גמביהמרק גמביה
5
כ -30 דקות לפני ההגשה, להביא את האורז והמים לרתיחה בסיר על חום גבוה. להפחית את החום בינוני-נמוך, לכסות, ומבשלים עד האורז הוא מכרז, ואת הנוזל נספג, 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
6
דלג על כל שומן העולה אל פני השטח של גמביה; להסיר מן החום. מערבבים את הפטרוזיליה ואת הבצל הירוק.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
מרק גמביהמרק גמביה
7
הסר את עלי המפרץ, ומגיש את הבמיה בקערות עמוקות עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
מרק גמביהמרק גמביה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת0(יכול להיות או להרחיק)פלפל קאיין, או לפי הטעםפלפל קאיין, או לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת קבציםאבקת קבצים2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק מעושן, לחתוך לפרוסות 1/2 אינץנקניק מעושן, לחתוך לפרוסות 1/2 אינץ8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאריות הודו חתוכות בצפיפותשאריות הודו חתוכות בצפיפות1בצל צהוב בינוני, קצוץמלאי טורקיהמלאי טורקיה2666 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן לא מבושלאורז לבן לא מבושל

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות Granbazan Etiqueta ורדה אלברינו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 22 דולר לבקבוק.
Granbazan Etiqueta ורדה אלברינו
Granbazan Etiqueta ורדה אלברינו
# 91 יין נלהב העליון 100 של 2020pale צבע זהוב, עם גוון ירוק. ניחוחות מורכבים של תפוחים ירוקים, דשא, הדר ופירות טרופיים; פרחים לבנים מופיעים בשכבה שנייה. תחושת מילוי הפה עם חומציות פריכה. אלגנטי, מאוזן ונעים עם טעם לוואי מלוח.