קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 25 דק.
מנות8
ציון בריאות94
מגזין

מרק הודו מעושן אפונה מפוצלת

מרק הודו מעושן אפונה מפוצלת
מרק הודו מעושן אפונה מפוצלת היא מנה עיקרית ללא גלוטן וללא חלב. מתאים ל-8 מנות. חלק אחד מהמנה הזו מכיל בערך 44 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל 461 קלוריות. המתכון הזה מכסה 34% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה יהיה להיט באירוע הסתיו שלך. גשו לסופר וקנו אורגנו, רגלי הודו, סלרי ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. למתכון הזה של Allrecipes יש 39 מעריצים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח כ-4 שעות ו-25 דקות. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 98%. הציון הזה יוצא מן הכלל. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם מרק חזיר מעושן אפונה ואפונה ירוקה, נקניק מעושן בסגנון כפרי, מרק חזיר ואפונה מפוצלת ומרק אפונה מפוצלת.

הוראות

1
שלבו את האפונה המפוצלת, המים, שוקי הודו מעושנים, מרק עוף, גזר, סלרי, תפוחי אדמה, בצל, אבקת שום, אורגנו ועלי דפנה בסיר איטי. מכסים, מכוונים את הכיריים למצב גבוה ומבשלים עד שהאפונה רכה והמרק מסמיך, 4 עד 5 שעות. זורקים עלי דפנה להגשה.
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
רגל תרנגול הודורגל תרנגול הודו
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
אפונה מפוצלתאפונה מפוצלת
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים