קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות27
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק הטורטליני של שרלוט

מרק הטורטליני של שרלוט
מרק הטורטליני של שרלוט עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון העיקרית שלך. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 28 גרם חלבון 23 גרם של שומן, וסך הכל 663 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -35 דקות. זה מושלם עבור סתיו. 20 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך מלח ופלפל, בצל, יין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. וזה נהדר. נסו סלט טורטליני של שרלוט, מרק טורטליני (Tortellini en Brodo), ו מרק טורטליני וקילבסה (akan המרק האהוב עלינו) (מתכונים דומים).

הוראות

1
נקניק חום בסיר; לנקז את השומן.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
מוסיפים בצל וקמח עד רך.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים גזר, סלרי, מרק בשר, יין אדום, עגבניות, קטשופ, תיבול איטלקי ושום. מביאים לרתיחה ומבשלים במשך 30 דקות. תרחיקי את השומן מהמרק.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית גבינת רומנו מגוררת1 כפית גבינת רומנו מגוררת
חתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס
אבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 מלפפון בינוני, קלוף, זרע וחתוך לרצועות1/2 מלפפון בינוני, קלוף, זרע וחתוך לרצועות
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
פלפל ירוק, חתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'פלפל ירוק, חתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
4
מערבבים את הקישואים, טורטליני, פלפל אדום, ופטרוזיליה. (אם אתה משתמש טרי tortellini, לבשל אותם על פי הוראות החבילה.) מבשלים, מכוסה, במשך כ 25-30 דקות או עד tortellini הם מכרז. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת
טורטליניnameטורטליניname
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
5
מפזרים גבינה ממש לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

מרכיבים

1בצל צהוב בינוני, קצוץחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות קלופות שלמות, עם נוזלעגבניות קלופות שלמות, עם נוזל4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר פרוסגזר פרוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי פרוססלרי פרוס2ציפורןשום, טחוןשום, טחון11 קילו קישואים,תיבול איטלקיתיבול איטלקי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2(חוֹרֶף)גבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצהפטרוזיליה קצוצה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה טרייה עם טורטליניפסטה טרייה עם טורטליני1פלפל אדום, חתוך לקוביותפלפל אדום, חתוך לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים, פרוסקישואים, פרוס