קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות12
ציון בריאות22
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק המבורגר מהיר תוצרת בית

מרק המבורגר מהיר תוצרת בית
המתכון מהיר, מרק המבורגר תוצרת בית יכול לספק את הכמיהה האמריקאית שלך בערך 40 דקות. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 14 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל 181 קלוריות. 97 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. זה מושלם עבור סתיו. אם יש לכם תפוחי אדמה, מים, גזר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. כדי להשתמש במים אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם אבטיח-אפרסק כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 87%. ציון זה הוא עצום. נסו מרק המבורגר מהיר וקל, מהיר וקל – מרק עגבניות תוצרת בית-אין כמו מרק חם טרי לארוחת ערב מהירה, ו רוטב המבורגר מהיר עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים סיר גדול על אש בינונית-גבוהה, ומערבבים פנימה את הבשר הטחון. מבשלים עד שהבקר מתפורר, שחום באופן שווה, וכבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מסננים וזורקים עודפי שומן.
3
מערבבים פנימה את תפוחי האדמה, הגזר, השעועית הירוקה, התירס, העגבניות, רוטב העגבניות והמים. מביאים את המרק לרתיחה על אש גבוהה. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, מכסים ומבשלים עד שתפוחי האדמה רכים, כ -20 דקות. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
תפוח אדמהתפוח אדמה
עגבנייהעגבנייה
גזרגזר
מיםמים
תירסתירס
מרקמרק

ציוד